Напад на залізницю
З метою виведення з ладу залізниці можуть бути порушені (знищені) контактна електромережа, залізничні колії, рухомий склад, залізничні станції.
Контактна мережа може бути виведена з ладу шляхом знищення ізоляторів (схема 38) вогнем зі стрілецької зброї. При стрільбі по ізоляторах безпечна відстань має становити не менше 50-80м. Крім того, робота контактної мережі може бути порушена пристроєм короткого замикання (схема 39). Найбільш зручним місцем для цього можуть слугувати різні шляхопроводи. Для пристрою короткого замикання необхідно використовувати трос товщиною 5-8мм, один його кінець зачепити за металевий предмет (перила, огорожа), а до іншого кінця приєднати вантаж, потім закинути трос на електропроводи та викликати коротке замикання мережі.
Аналогічним засобом замикання мережі може бути організовано на будь-якій ділянці залізниці.
Схема 38. Контактна мережа залізниці
Схема 39. Пристрій короткого замикання на контактній мережі:
1 - контактний провід; 2 - трос що закидається; 3 - кабель, що з'єднує огорожу з полотном дороги.
Залізничне полотно можна вивести з ладу (схема 40) шляхом демонтажу, підриву рейок.
При демонтажі полотна збиваються (кост или ) бретналі, якими кріпляться рейки, та розбирається ділянка дороги.
Схема 40. Збиття (костилів ) бретналів кріплення рейок
Підрив може проводитися з метою організації аварії поїзду. Доцільно поривати внутрішню рейку, щоб сходження вагонів стався на сусідню колію. Найбільш зручним місцем підриву є повороти, входи в тунелі, укоси та інші вузькі ділянки дороги.
Для організації аварії потягу на повороті досить розриву рейки в 30см, а на прямій ділянці дороги - в 50-60см.
Для підриву рейок використовуються підривні шашки вагою 0,5-1кг, а також міни та гранати (схема 41).
Схема 41. Підрив рейки: А - за допомогою тротилової шашки та бікфордового шнура;
Схема 41 . Підрив рейки: Б — за допомогою тротилової шашки та гранати
Найбільш зручними місцями для підриву рейок є стрілки (схема 42), хрестовини (схема 43), які можуть бути виведені з ладу зарядом вагою до 1кг.
Схема 42. Механізм переведення залізничної колії
Схема 43. Залізнична хрестовина
Поїзд може бути виведений з ладу наступним чином:
Схема 44. Розташування колісного редуктора
|