Організація підпалу
Схема 26. Підпал за допомогою нітролаку
Для забезпечення безпеки підпал складу можна проводити наступним чином:
Необхідно пам'ятати, що бочки з пальним при підпалі можуть вибухати і з боку днищ буде вилітати на значну відстань палаюча маса пального. Це властивість палаючих бочок можна використовувати для зриву гасіння пожежі противником.
При організації нападу на бензосховище необхідно враховувати наступне:
- до бензосховища ведуть, як правило, хороші під'їздні шляхи;
- в наземному бензосховищі ємності з пальним (до декількох мільйонів літрів) розташовані відкрито;
- в підземні бензосховища можна проникнути тільки через спеціальні люки або шахти;
- бензозаправники, залізничні цистерни мають пристрої для зливу палива, що може бути використано для організації пожежі на складі (у сховищі). Бензин легко запалюється. Дизельне паливо, навпаки, підпалити важко. Паливо в резервуарах горить повільно, а часто зовсім не запалюється.
Відкрито розташований штабель з бочок з пальним можна знищити в такий спосіб:
Наземні сховища горючих та мастильних матеріалів можна знищити наступними способами:
- резервуари обстріляти гвинтівковими гранатами;
- підірвати (заряд не менше 4 кг);
- пробити отвори в ємності та підпалити паливо яке витікає.
Схема 27. Способи знищення штабеля з бочок з пальним
Схема 28. Підпал штабеля з бочок з пальним
Схема 29. Підпал підземного сховища
Підземне сховище (заглиблення від одного до трьох метрів) можна знищити наступними способами (схема 29):
- опустити вибухівку через люк або шахту в резервуар (заряд не менше 0,5 кг);
- підірвати заряд;
- підпалити сховище, якщо воно не запалало при вибуху заряду.Залізничні цистерни доцільно знищувати вогнем кумулятивних гранат або підривом (заряди не менше 500 г). Заряд для підриву необхідно кріпити знизу або збоку цистерни.
|