Всеукраїнський проект «Школа миру»
Листи

 

Вих. № 114 від 04.09.2017 р.

Директору
Департаменту освіти
Харківської міської ради
Деменко О.І.

Шановна Ольго Іванівно!

 

Дозвольте подякувати Вам особисто від Асоціації ветеранів миротворчих місій ООН у Україні (м. Київ) за організацію системної роботи щодо патріотичного виховання дітей та молоді, сприяння у створені «Мережі шкіл миру», за особистий вклад у розвиток «Руху юних миротворців міста Харкова» та залучення членів громадських організацій ветеранів, зокрема «Об’єднання миротворців ООН, учасників міжнародних операцій та інвалідів війни до роботи Ради з національно патріотичного виховання школярів створеної при Департаменті освіти Харківської міської ради.

У Всеукраїнському проекті «Школа миру» у 2016/2017 навчальному році взяли участь 106 навчальних закладів міста Харкова.

Повідомляємо Вам про результати роботи у цих напрямках навчальних закладів міста Харкова за 2016 /2017 навчальний рік:

Новобаварський район:

  • 16 шкіл нагороджені Почесними грамотами Всеукраїнського координатора миротворчого руху генерала - майору запасу Поповича В.В., голови Асоціації миротворців України (м. Київ);
  • за активну участь у Всеукраїнському проекті «Школа миру», за участю представництва ООН в Україні ВОО «Українська Рада Миру», Харківської обласної громадської організації миротворців ООН, учасників міжнародних операцій та інвалідів війни у 2017 році педагогічні та учнівські колективи 16 навчальних закладів: ХЗОШ № 28, ХГ № 39, ХЗОШ № 54, ХЗОШ № 59, ХГ № 65, ХЗОШ № 76, ХЗОШ № 79, ХЗОШ № 81, ХЗОШ № 92, ХСШ № 93, ХЗОШ № 115, ХЗОШ № 127, ХЗОШ № 130, ХЗОШ № 137, ХЗОШ № 153, ХСШ № 162 провели заплановані миротворчі заходи у рамках Всеукраїнського проекту «Школа миру» і отримали почесне звання «Школа миру – 2017», яке підтверджується сертифікатами;

Індустріальний район:

  • ХСШ № 119 брала активну участь у Всеукраїнських проектах «Школа миру», «Юні миротворці» та провела заплановані миротворчі заходи і отримала почесне звання «Школа миру – 2017», яке підтверджується сертифікатом.

Московський район:

  • ХЗОШ № 139, ХЗОШ № 140, ХЗОШ № 156 брали активну участь у Всеукраїнських проектах «Школа миру», «Юні миротворці» та провели заплановані миротворчі заходи і отримали почесні звання «Школа миру – 2017», яке підтверджується сертифікатами

Слобідський район:

  • ХСШ № 114, ХГ № 46 брали активну участь у Всеукраїнських проектах «Школа миру», «Юні миротворці» та провели заплановані миротворчі заходи і отримали почесні звання «Школа миру – 2017», яке підтверджується сертифікатами.

Холодногірський район:

  • ХЗОШ № 67 брала активну участь у Всеукраїнських проектах «Школа миру», «Юні миротворці» та провела заплановані миротворчі заходи і отримала почесне звання «Школа миру – 2017», яке підтверджується сертифікатом.

Шевченківський район:

  • ХГ № 47, ХЗОШ № 50, ХЗОШ № 129, ХЗОШ № 135, ХЗОШ № 147, ХЗОШ № 150 брали активну участь у Всеукраїнських проектах «Школа миру», «Юні миротворці» та провели заплановані миротворчі заходи і отримали почесне звання «Школа миру – 2017», яке підтверджується сертифікатами.

Сертифікати «Школа миру – 2017» навчальні заклади міста Харкова отримають у жовтні 2017 року.

Інформація щодо участі навчальних закладів міста Харкова

у Всеукраїнському проекті «Школа миру» (2016 /2017 навчальний рік)  

№ з/п

Район

 

Навчальні заклади

Загальна кількість

1.

Шевченківський

 

ХГ № 6, ХЗОШ № 22, ХЗОШ № 29,

ХГ № 45, ХГ № 47, ХЗОШ № 50,ХЗОШ № 89, ХЗОШ № 105, ХЗОШ № 109,

ХЗОШ № 117, ХЗОШ № 125, ХЗОШ № 129, ХЗОШ № 131, ХЗОШ № 135, ХЗОШ № 147, ХЛ № 149,ХЗОШ № 148, ХЗОШ № 150,

ХЗОШ № 154, ХЗОШ № 159,ХЗОШ № 169, ХЗОШ № 176.

22

2.

Новобаварський

 

ХЗОШ № 28, ХГ № 39, ХЗОШ № 54, ХЗОШ № 59, ХГ № 65, ХЗОШ № 76, ХЗОШ № 79, ХЗОШ № 81, ХЗОШ № 92, ХСШ № 93, ХЗОШ № 115, ХЗОШ № 127, ХЗОШ № 130, ХЗОШ № 137, ХЗОШ № 153, ХСШ № 162.

16

3.

Київський

ХСШ № 134, ХЗОШ № 158, ХГ № 172.

3

4.

Слобідський

 

ХЗОШ № 20, ХЗОШ № 44, ХЗОШ № 60,

ХЗОШ № 68, ХЗОШ № 78, ХЗОШ № 90,

ХЗОШ № 91, ХЗОШ № 94, ХЗОШ № 95,

ХЗОШ № 102, ХЗОШ № 151, ХГ № 46, ХГ № 82, ХГ № 83, ХГ № 178, ХСШ № 77, ХСШ № 114, ХНВК № 112, ХТЛ № 173.

19

5.

Холодногірський

ХЗОШ № 67.

1

6.

Московський

 

НВК № 8, ХЗОШ № 25, ХГ № 23,

ХСШ № 33, ХЗОШ № 42, ХЗОШ № 56,

ХГ № 43, ХЗОШ № 58, ХЗОШ № 64, ХЗОШ № 84, ХЗОШ № 98, ХЗОШ № 111, ХЗОШ № 122, ХЗОШ № 128, ХЗОШ № 138, ХЗОШ № 139, ХЗОШ № 140, ХЗОШ № 142, ХЛ 141,

ХСШ № 156, В(З)Ш № 5, ПНВК«Благовіст».

22

7.

Індустріальний

 

ХСШ № 15, ХЗОШ № 26, ХЗОШ № 40, ХЗОШ 70, ХЗОШ № 71, ХСШ № 75, ХСШ № 80, ХСШ № 85, ХЗОШ № 88, ХЗОШ № 104, ХЗОШ № 113, ХЗОШ № 118, ХСШ № 119, ХЗОШ № 121, ХСШ № 155, ХЗОШ № 157, ХГ № 163, ХЗОШ № 168.

18

8.

Немишлянський

ХЗОШ № 2, ХГ № 14, ХНВК № 24,

ХЗОШ № 32, ХЗОШ № 74.

5

9.

Основ’янський

 

___________________

_____

Всього:

106 навчальних закладів.

Інформація щодо участі навчальних закладів міста Харкова

у Всеукраїнському проекті «Юні миротворці» (2016/2017 навчальний рік).  

№ з/п

Район

 

Навчальні заклади

Загальна кількість

1.

Шевченківський

ХЗОШ № 117, ХГ № 45 - кандидати у юні миротворці.

2

2.

Новобаварський

 

ХЗОШ № 28, ХГ № 39, ХЗОШ № 54, ХЗОШ № 59, ХГ № 65, ХЗОШ № 76, ХЗОШ № 79, ХЗОШ № 81, ХЗОШ № 92, ХСШ № 93, ХЗОШ № 115, ХЗОШ № 127, ХЗОШ № 130, ХЗОШ № 137, ХЗОШ № 153, ХСШ № 162.

16

3.

Київський

ХСШ № 17, ХГ № 55, ХГ № 172, ХТЛ № 9.

4

4.

Слобідський

ХГ № 82, ХЗОШ № 90, ХЗОШ № 102.

3

5.

Холодногірський

ХЗОШ № 67.

1

6.

Московський

ХСШ № 156.

 

1

7.

Індустріальний

 

ХСШ № 15, ХЗОШ № 26, ХСШ № 75, ХСШ № 80, ХСШ № 85, ХЗОШ № 118, ХСШ № 119, ХСШ № 155, ХГ № 163, ХЗОШ № 121 – кандидати у юні миротворці.

10

8.

Немишлянський

ХЗОШ № 74.

1

9.

Основ’янський

 

___________________

_____

Всього:

38 загонів

Просимо Вас, шановна Ольго Іванівно, оголосити подяку:

за особистий внесок у виховання молодого покоління згідно з принципами культури миру, вироблення методичних засад патріотичного виховання (зокрема в розробці та впровадженні миротворчих програм Всеукраїнських проектів) та використання досвіду громадських організацій у вихованні підростаючого покоління:

    • Поляковій І.В. , методисту Науково-методичного педагогічного центру Департаменту освіти Харківської міської ради;
    • Світличній О.Ф. , начальнику Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради;
    • Макаровій О.В. , методисту методичного центру Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради;
    • Збицькій О.Л. , начальнику Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради;
    • Моїсєєвій Н.М. , методисту методичного центру Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради;
    • Башкіровій Ю.Г. , начальнику Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради;

- Русановій О.К., методисту методичного центру Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради;

- Лисичкіній О.О., директору Харківської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 67 Харківської міської ради Харківської області

Надаємо Вам , шановна Ольго Іванівно, Положення про Всеукраїнські проекти «Школа Миру», «Юні миротворці» і просимо Вас довести їх зміст до відома начальників Управлінь освіти міста Харкова та сприяти участі навчальних закладів міста Харкова у Всеукраїнських проектах.

З повагою,

Голова
Київської регіональної організації миротворців
В.В.Попович

Голова ХОГО миротворців ООН,
учасників міжнародних операцій
та інвалідів війни, координатор
Всеукраїнських програм
«Школа миру» і «Юні миротворці»

Самойлов С. А.

 


Додаток

до листа вих. № 114 від 04.09.2017 р.

 

 

 

Всеукраїнський проект «Школа миру»

 

 

Всеукраїнський проект «Школа миру» , який проводиться під егідою Асоціації ветеранів миротворчих місій ООН в Україні (м. Київ) та Харківської обласної громадської організації миротворців ООН, учасників міжнародних операцій та інвалідів війни і реалізується при підтримці Інформаційного центру ООН у місті Києві для освіти дітей та молоді на засадах культури миру.

Місія школи миру – виховання молоді України згідно з принципами культури миру.

Мета – створення мережі шкіл миру, активізація миротворчого та волонтерського руху серед дітей та молоді України і сприяння поширенню волонтерської діяльності щодо популяризації ідей глобальної миротворчості, толерантності та громадської свідомості, налагодження зв’язків між юними миротворцями з різних регіонів країни.

До участі у проекті запрошуються учнівські колективи навчальних закладів міста, області. Участь у проекті є добровільною. Школою мира може стати практично кожна школа, яка зацікавлена у вихованні дітей в дусі миротворчості та культури миру.

Як стати школою миру:

  • запланувати проведення протягом навчального року 8 миротворчих заходів;
  • надіслати заявку;
  • вислати короткий звіт щодо запланованих заходів (з фотографіями).

 

Миротворчі заходи або миротворчі акції – це добра справа, яка приносить користь навколишньому середовищу та суспільству.

За результатами проведення цього заходу затверджується мир у душі дитини, підлітка, дорослого; у школі, на вулиці, вдома, у мікрорайоні, у місті або селищі; на Україні та у всьому світі.

Заявки до участі у Всеукраїнському проекті «Школа миру» надаються до 25 жовтня кожного навчального рокууелектронному вигляді координатору Всеукраїнських проектів «Школа миру» та «Юний миротворець» у Харківській області Самолову Сергію Анатолійовичу за адресою: 1948grom@gmail.com ., який узагальнює заявки навчальних закладів м. Харкова та Харківської області щодо участі у даному проекті та надсилає їх Всеукраїнському координатору генерал-майору запасу Поповичу Володимиру Васильовичу, Голові асоціації миротворців України, (м. Київ): за адресою: mirotvorec17121979@gmail.com .

Заявки надаються централізовано . Узагальнені заявки надсилаються координатором (навчальні заклади – Управління освіти – місто), (навчальні заклади – Управління освіти – область),

Моніторинг проекту – узагальнення звітів навчальних закладів.

 

За результатами роботи протягом року навчальні заклади можуть отримати свідоцтва шкіл миру, які видаються Асоціацією ветеранів миротворчих місій ООН в Україні (м. Київ).

 

Звання «Школа миру» підтверджується кожний рік . Школа миру має право брати участь у заходах у рамках проекту «Модель миротворчості ООН», а також надавати список школярів, які відзначилися при проведенні соціальних заходів для їх нагородження почесним значком «Юний миротворець».


 

Керівнику Всеукраїнського

проекту «Школа миру»

Поповичу Володимиру Васильовичу,

генерал-майору запасу,

Голові Асоціації миротворців України

від директора школи № _______

______________________________ (П.І.Б.)

Адреса школи:_________________________

_____________________________________

(Повністю адреса школи, індекс)

 

 

ЗАЯВКА

 

Прошу включити школу № ______ у склад учасників Всеукраїнського проекту «Школа миру» у 2017/2018 навчальному році. План виховної миротворчої роботи школи включає наступні заходи:

 

№ з/п

Назва заходу

Дата (строки)

проведення

Місто проведення

Примітка

Вересень - жовтень 2017/ 2018 навчального року

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

Листопад - грудень 2017/ 2018 навчального року

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

Січень - березень 2017/ 2018 навчального року

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

Березень - травень 2017/ 2018 навчального року

7.

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

Відповідальний за реалізацію

проекту у школі __________________________________(П.І.Б. (повністю),

(телефон, електронна пошта)

 

_____________________________________________________________________________________

 

Директор школи ___________________________________(П.І.Б.) E – mail:

 

 

Керівнику Всеукраїнського

проекту «Школа миру»

Поповичу Володимиру Васильовичу,

генерал-майору запасу,

Голові Асоціації миротворців України

від директора школи № _______

______________________________ (П.І.Б.)

Адреса школи:_________________________

_____________________________________

(Повністю адреса школи, індекс)

 

 

 

Звіт щодо проведення заходу

 

Назва заходу ________________________________________________

 

Дата проведення _______________________________________________

 

Короткий опис заходу та його результати __________________________

 

Кількість учасників (учнів, учителів, батьків) ______________________

 

Вік учасників заходу ______________________________________________

 

Представники громадських організації, ЗМІ (якщо є) _________________

 

Фотографії _______________________________________________________

 

 

 

 

Відповідальний за реалізацію

проекту у школі __________________________________(П.І.Б. (повністю),

(телефон, електронна пошта)

 

 

 

Директор школи ___________________________________(П.І.Б.) E – mail:

 


 

 

Всеукраїнський проект «Юні миротворці»

 

Всеукраїнський проект «Юні миротворці» , який проводиться під егідою Асоціації ветеранів миротворчих місій ООН в Україні (м. Київ) та Харківської обласної громадської організацією миротворців ООН, учасників міжнародних операцій та інвалідів війни і реалізується при підтримці Інформаційного центру ООН у місті Києві для освіти дітей та молоді на засадах культури миру.

Юридичні засади спираються на Резолюцію СБ ООН 2250 (2015).

На 9 грудня 2015 р. Рада Безпеки Організації Об'єднаних Націй прийняла резолюцію 2250 у справах молоді, Мир та Безпека. Історичний документ є першим у своєму роді, щоб визнати позитивну роль яку відіграє молодь у побудові міцного миру і донести до урядів та інших зацікавлених сторін необхідність підтримки молодих людей в цій ролі. Вона являє собою орієнтир для молодих людей, що беруть участь у погашенні конфлікту, миротворчості і протидії насильству.

КОДЕКС ЧЕСТІ ЮНОГО МИРОТВОРЦЯ

 

Кодекс створюється у зв’язку з Міжнародним десятиліттям культури миру та ненасильства у інтересах дітей планети, проголошеним Резолюцією 3/25 від 10. 11.1998 р. Генеральною Асамблеєю ООН. Він засновується:

- на положеннях Статуту ЮНЕСКО, який стверджує, що

«... думка про війну виникає в розумах людей, тому в свідомості людей слід вкорінювати ідею захисту миру;

- на Всезагальній Декларації прав людини, яка визнає, що мир - це не просто відсутність конфліктів, а позитивний, динамічний і заснований на широкій участі процес, в якому заохочується діалог і регулюються конфлікти у дусі взаєморозуміння і співпраці;

- на Маніфесті 2000 року на підтримку культури миру і ненасильства, підготовленому групою Лауреатів Нобелівської премії і прийнятому в Парижі в березні 1999 р., який звернений як до всього міжнародного співтовариства, так і до окремих громадян, переслідуючи мету - спонукати кожну людину усвідомити важливість ідеалів миру, толерантності, солідарності і керуватися ними у своєму повсякденному житті, реалізовуючи тим самим культуру миру на практиці;

- на інших документах системи ООН, що визначають необхідність ліквідації всіх форм дискримінації і нетерпимості, у тому числі заснованих на расі, кольорі шкіри, мові, релігії, політичних або інших переконаннях, національному, етнічному або соціальному походженні, майновому статусі, інвалідності, народженні або іншому статусі».

Зважаючи на перераховані вище документи «КОДЕКС ЧЕСТІ ЮНОГО МИРОТВОРЦЯ» ЗАКЛИКАЄ ВСІХ УЧАСНИКІВ ДИТЯЧОГО МИРОТВОРЧОГО РУХУ:

  • усвідомлювати добровільність Дитячого миротворчого руху, важливість і необхідність поваги до миротворчої діяльності;
  • розуміти цілі та завдання Дитячого миротворчого руху, як початкового етапу підготовки до діяльності по створенню атмосфери миру на Землі і впровадженню ідей культури миру в основу життя громадян будь-якої держави планети.

Бути ініціаторами організації шкільних миротворчих загонів, обов'язком яких, у першу чергу, повинно стати створення психологічного клімату у школі або іншій дитячій організації у дусі культури миру.

Толерантність, культура миру та ненасильства.

Поважати життя і гідність кожної людини, без якої б то не було дискримінації і упередження, не допускаючи приниження і нанесення фізичного і морального збитку будь-якій людині.

Наполегливо проводити у життя ненасильство, відкидаючи будь-яке насильство відносно інших дітей і дорослих, в першу чергу знедолених і людей, що знаходяться у найуразливішому положенні.

Приймати зважені рішення і відповідати за свої вчинки, аргументовано відстоюючи свою думку, спираючись на поради старших, суспільну думку, і засновуючи свої ідеї на існуючих демократичних принципах, закладених у нормативних актах різних держав і світового співтовариства. Гідно і культурно поводитися у суспільстві, не допускаючи для себе лихослів’я і вчинків, що порочать честь юного миротворця. Своєю поведінкою і вчинками давати приклад одноліткам і молодшим школярам.

Відстоювати свободу висловлювання думок і культурне різноманіття, незмінно прислухаючись до інших людей, вступаючи з ними у діалог, нікого не відкидаючи, уникаючи фанатизму і лихослів’я.

Взаємодія в співтоваристві юних миротворців.

Взаємодіяти з юними миротворцями інших організацій, укріплювати солідарність у співтоваристві юних миротворців, проявляти ініціативу у створенні і роботі координуючого центрального органу співтовариства юних миротворців.

Пропагувати ідеї миротворчості і культури миру серед своїх однолітків і молодших школярів.

Розширювати систему взаємодії з молодшими школярами, забезпечуючи освіту дітей, починаючи з раннього віку, у питаннях ціннісних установок, світоглядних поглядів, типів поведінки і способів життя, з тим, щоб, зростаючи, вони могли вирішувати будь-які суперечки мирним шляхом у дусі пошани один до одного.

Ділитися своїми знаннями і досвідом із соратниками по Руху юних миротворців, виступаючи ініціаторами і організаторами спільних зустрічей, семінарів, конференцій і інших заходів.

Добродіяння.

 

Ділитися своїм часом і матеріальними ресурсами, бути щедрими.

Бути милосердними, брати участь у організації і роботі підрозділів юних миротворців, що надають допомогу літнім людям, хворим і інвалідам, соціально незахищеним та іншим потребуючим допомоги.

Реалізовувати самому і підтримувати інших у прагненні зберегти природну рівновагу на планеті, зберігаючи і примножуючи природний потенціал планети.

Освіта та підготовка юних миротворців

 

Постійно прагнути до здобуття інформації про стан Світу у цілому і положення справ у різних регіонах планети, використовуючи різні джерела інформації.

Поповнювати свій запас знань, умінь і навиків по різним навчальним програмам у рамках підготовки юних миротворців.

Приділяти належну увагу своїй етичній, психологічній і фізичній підготовці для того, щоб порозумітися з представниками різних народів світу і знайти гідний миротворця вихід з будь-якої, навіть найскладнішої, ситуації.

Прагнути поповнювати свої знання, уміння і навички у області психологічної освіти з метою навчитися толерантно відноситися до всіх людей і вирішувати спори та конфлікти лише мирним шляхом.

Прагнути постійно розширювати і поглиблювати свої знання у області культурної спадщини будь-якого народу і всієї Земної цивілізації, пропагувати необхідність цих знань серед однолітків і молодших школярів.

Вважати за необхідну і обов’язкову свою освіту у області прав людини та вивченні інших документів ООН.

Знати рідну мову і рідну культуру, демонструвати культурні цінності свого народу для представників інших країн.

Вивчати іноземну мову, необхідну для спілкування у міжнародному співтоваристві миротворців і для проведення миротворчих операцій у різних регіонах світу.

Укріплювати своє фізичне здоров'я, підтримувати себе у належній фізичній формі, позбавлятись від шкідливих звичок.

Брати участь у спортивних змаганнях юних миротворців, демонструючи свої спортивні досягнення.

Уміти надавати першу допомогу постраждалим у різних ситуаціях, користуючись засобами індивідуального захисту.

Щорічно здавати необхідні нормативи згідно з різними положеннями Залікової книжки юного миротворця: «Історія захисту Вітчизни», «Історія ООН», «Письмова робота (твір, есе)», «Основи безпеки життєдіяльності», «Фізична підготовка», «Програма добрих справ». Юними миротворцями можуть бути учні 6-11 класів.

УРОЧИСТА ОБІЦЯНКА УЧАСНИКА

РУХУ ЮНИХ МИРОТВОРЦІВ.

Вступаючи у ряди юних миротворців урочисто обіцяю:

  • любити Батьківщину, дбайливо відноситися до довкілля і відстоювати мир у всьому світі;
  • поважати життя і гідність кожної людини, без якої б то не було дискримінації і упередження;
  • бути милосердним, надавати допомогу інвалідам і літнім людям;
  • у всіх справах рівнятися на миротворців різних поколінь, шанувати пам’ять тих, хто віддав своє життя в ім’я торжества миру і справедливості. Обіцяю!

Залікова книжка юного миротворця є основним документом, що відображає індивідуальну підготовку підлітка як юного миротворця, так і приводом для нагородження його почесним знаком «Юний миротворець».

Значки носяться на грудях з правого боку або закріплюються спереду до головного убору.

Вручення почесного знаку «Юний миротворець» здійснюється на урочистих загальношкільних зборах, зльотах та інших урочистостях, присвячених знаменним датам історії України та світової спільноти.

Заліки з дисциплін виставляються у школі викладачами з відповідних предметів або координатором проекту.

Кандидати до юних миротворців-інструкторів, які посіли призові місця на загальноміських змаганнях і олімпіадах, отримують автоматичний залік з відповідної дисципліни.

Нагородження Почесним значком «Юний миротворець-інструктор» відбувається за рішенням Асоціації ветеранів миротворчих місій ООН у Україні (м. Київ).

 

ФОРМА ОДЯГУ УЧАСНИКА МИРОТВОРЧОГО РУХУ

Слідуючи практиці професійних миротворців позначати свою приналежність до миротворчих сил ООН блакитним беретом і блакитним шарфом. Учасники Руху юних миротворців носять блакитний берет і блакитний шарф при проведенні урочистих зборів, лінійок, зльотів і миротворчих акцій. Для участі у загальних заходах Руху юних миротворців і Шкіл Миру (в т.ч. на урочистих зборах, зльотах, конференціях, лінійках, вахтах пам’яті) діти і підлітки можуть носити як парадну, так і повсякденну форму одягу.

Парадна форма: сорочка (блуза) білого кольору з брюками (спідницею) чорного кольору, блакитний берет і блакитний шарф, пов'язаний під сорочку (блузу).

Повсякденна форма:

а) джинсові брюки і джинсова сорочка (куртка) синього кольору, блакитний берет і блакитний шарф;

б) камуфляж (брюки і куртка захисного кольору під ремінь), блакитний берет і блакитний шарф.

При носінні парадної або повсякденної форми почесний значок «Юний миротворець» («Юний миротворець-інструктор», «Миротворець») учасники Руху носять на грудях, а при головному уборі - прикріплюють до блакитного берета.

Навчальний заклад своєчасно сплачує вартість виготовлення значків та особистих книжок для нагородження шкільного миротворчого активу; елементи фірмового одягу, який встановлений за зразком, які згодом є реквізитом та належать навчальному закладу, для участі загонів юних миротворців у волонтерської та миротворчої діяльності.

Рух юних миротворців є складовою частиною українського та міжнародного руху за культуру миру, який розвивається у рамках, оголошеного ООН Десятиліття культури миру і ненасильства, на користь дітей планети. Також головним юридичним аспектом є Резолюція Ради Безпеки ООН 2250 (2015). Вона являє собою орієнтир для молодих людей, що беруть участь у погашенні конфлікту, миротворчості і протидії насильству.

Відзначається важлива роль, яку молодь може далі грати, подаючи позитивний приклад для наслідування у справі попередження і боротьби з войовничим екстремізмом, який може створювати сприятливе середовище для тероризму і підживлює конфлікти, перешкоджає соціально-економічного розвитку і сприяє створенню на регіональному і міжнародному рівні обстановки, яка характеризується відсутністю безпеки.

Рух юних миротворців – це, насамперед, комплекс заходів патріотичного, міжнародного, екологічного, технічного та спортивного характеру, що є стрижнем моральної, психологічної, міжнародної освітньої підготовки та всебічного розвитку молоді.  

Керівник Всеукраїнського проекту «Юні миротворці» - голова правління «КИЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ МИРОТВОРЦІВ» (КРОМ), генерал-майор Попович Володимир Васильович, миротворець місії ООН у Республійці Сьєрра-Леоне, учасник бойових дій в Ефіопії.

Координатор Всеукраїнського проекту «Юні миротворці» - голова правління громадського руху миротворців, миротворець місії ООН у Республіці Сьєрра-Леоне, учасник бойових дій у Республіці Ірак - Самойлов Сергій Анатолійович.

e-mail 1948grom@gmail.com

mirotvorec17121979@gmail.com

 

http://aisp.fr/ Міжнародна Асоціація миротворців ООН «Солдати миру» ( англ.,фр. Мови)

http://cuar.in.ua/cuar/Peacekeepers/KPOM/ Общественноедвижениемиротворцев

http://unpmc-news.blogspot.com Общественноедвижениемиротворцев Громадський рух миротворців

 

FB Общественноедвижениемиротворцев https://www.facebook.com/grom.kharkiv/

 

 

До 15 травня кожного навчального року у електронному вигляді координатору Всеукраїнських проектів «Школа миру» та «Юні миротворці», Самойлову Сергію Анатолійовичу, надсилаються звіти щодо роботи юних миротворців за навчальний рік за адресою: 1948grom@gmail.com , який узагальнює матеріали роботи навчальних закладів щодо участі у даних проектах та надсилає узагальнену інформацію керівнику проектів генерал-майору запасу Поповичу Володимиру Васильовичу, Голові асоціації миротворців України, (м. Київ): за адресою: mirotvorec17121979@gmail.com .

Моніторинг проекту – узагальнення звітів навчальних закладів.

«Школа миру»

Музей миротворчества он-лайн